وارد شوید

سوالی دارید؟

برای اطلاع از تخفیف دوره ها ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

blogImage
تریدسرا
20 دی 1400

شرکت دیزنی متاورس را به دنیای واقعی می آورد!

0

شرکت والت دیزنی، غول چندملیتی صنعت سرگرمی، اختراع جدیدی را تحت عنوان نام “شبیه ساز دنیای مجازی” به ثبت رسانده است. این فناوری با استفاده از تلفن همراه بازدیدکنندگان پارک های دیزنی، آن ها را ردیابی می کند و جلوه های سه بعدی مخصوص به آنها را روی دیوارها و اشیای فیزیکی اطراف پارک های موضوعی خود نمایش می دهد.
اگر چه دیزنی به لس آنجلس تایمز گفت که هیچ برنامه ای برای استفاده از این شبیه ساز در آینده نزدیک ندارد، اما این پتنت اخیرا تایید شده، دیدگاه این شرکت را در زمینه متاورس منعکس می کند. این اولین بار نیست که دیزنی، علاقه خود را به متاورس نشان می دهد. پیش از این نیز در نوامبر ۲۰۲۱، باب چابک، مدیرعامل شرکت دیزنی اعلام کرد که دیزنی در حال آماده شدن برای ترکیب دارایی های فیزیکی و دیجیتال در متاورس است.
در نوامبر سال ۲۰۲۰ نیز، تیلاک ماندادی، مدیر ارشد استراتژی پارک های موضوعی شرکت دیزنی، در مقاله ای که در لینکداین خود منتشر کرد، هدف خود یعنی ترکیب دنیای واقعی و دیجیتال را به اشتراک گذاشت.
او در آن زمان نوشت: “همانطور که به آینده نگاه می کنیم، تجربه های پارک متصل که از موانع فیزیکی و یا دیجیتالی فراتر می روند و لایه های جدیدی از داستان سرایی را باز می کنند، تمرکز بسیار هیجان انگیزی برای ما هستند.
او در آن زمان نوشت: “همانطور که به آینده نگاه می کنیم، تجربه های پارک متصل که از موانع فیزیکی و یا دیجیتالی فراتر می روند و لایه های جدیدی از داستان سرایی را باز می کنند، تمرکز بسیار هیجان انگیزی برای ما هستند. این تجربیات همیشگی و دائما در حال تغییر هستند، بنابراین، همیشه چیز جدیدی برای کشف وجود دارد.”
۱۲ پارک موضوعی رسمی دیزنی در جهان از جمله، در ایالات متحده، پاریس، هنگ کنگ، ژاپن و چین وجود دارد. در سال ۲۰۲۱، این پارک های موضوعی با وجود محدودیت های جهانی به دلیل همه گیری بیماری کرونا، مبلغ ۱۷ میلیارد دلار برای شرکت دیزنی درآمدزایی داشته اند.

اشتراک گذاری در:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب مرتبط