وارد شوید

سوالی دارید؟

برای اطلاع از تخفیف دوره ها ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

blogImage
تریدسرا
9 شهریور 1400

تعداد کاربران متامسک با افزایش 1800 درصدی از 10 میلیون در ماه عبور کرد

0

کیف پول متامسک یکی از کیف پول‌های مطرح در شبکه اتریوم و به طور کلی در حوزه ارزهای دیجیتال است. Metamask یک کیف پول مبتنی بر مرورگر در شبکه اتریوم بوده که پل ارتباطی میان مرورگرهای اینترنت و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی است که بر روی شبکه اتریوم راه‌اندازی شده‌اند. این کیف پول بستری را ایجاد کرده که از طریق آن می‌توان بدون راه‌اندازی یک نود کامل (Full Node) در شبکه بلاکچین اتریوم، با این شبکه در تعامل بود.

بر اساس گزارش شرکت Consensys که طراح و مالک کیف پول متامسک است، تعداد کاربران فعال این کیف پول  با 1800% از ۵۴۵,۰۸۰ کاربر در ماه جولای ۲۰۲۰ به ۱۰,۳۵۴,۲۷۹ کاربر در ماه آگوست ۲۰۲۱ رسیده است.

عوامل رشد تعداد کاربران کیف پول متامسک

شرکت راهکارهای نرم‌افزاری کانسنسیس بیان کرده است که رشد خیره کننده کاربران متامسک به لطف رشد اکوسیستم اتریوم بوده است.

این شرکت با اشاره به دیفای افزوده است که متامسک روش اصلی و برتر تعامل کاربران جهان با برنامه‌های دیفای است که حول ۱۷,۰۰۰ دامنه منحصربه‌فرد وب ۳ و پلتفرم‌های NFT می‌چرخد.

دن فینلی (Dan Finlay) هم‌بنیانگذار متامسک گفت:

متامسک نوع جدیدی از کیف پول رمزارزها را تعریف کرده است که در آن، کاربران نه تنها با ارزها، بلکه با برنامه‌های غیرمتمرکز نیز تعامل برقرار می‌کنند و ما دائما در حال ایمن‌تر ساختن این نوع جدید برنامه‌ها و دسترسی کاربران بیشتر به آنها هستیم.

متامسک همچنین نسخه موبایلی کیف پول خود را در تاریخ ۴ سپتامبر منتشر کرد و وعده راه اندازی توکن این کیف پول را داده است که احتمالاً به افزایش تعداد کاربران آن کمک شایانی کرده است.

کشورهایی که بیشترین کاربر متامسک را به خود اختصاص داده‌اند به ترتیب شامل فیلیپین، آمریکا، ویتنام، انگلستان و چین هستند. سایر کشورها در فهرست ۱۵ کشور برتر از لحاظ استفاده از متامسک عبارتند از هند، روسیه، برزیل، اندونزی، تایلند، ترکیه، آلمان، فرانسه، کانادا و اسپانیا. کشورهای آسیایی ۴۰ درصد از این ۱۵ کشور را شامل می‌شوند.

 

اشتراک گذاری در:
منبع خبر: Bitcoin.com

برچسب های خبر:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب مرتبط