وارد شوید

سوالی دارید؟

برای اطلاع از تخفیف دوره ها ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

blogImage
تریدسرا
5 شهریور 1400

توکن متامسک، کیف پول مشهور راه اندازی و ایردراپ می شود

0

در مصاحبه پخش زنده توسعه دهندگان و مدیران متامسک در تاریخ 26 آگوست 2021 از طریق یوتیوب، برنامه های توسعه ای این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این برنامه، اریک مارکس، مهندس ارشد نرم افزار این شرکت گفت، راه اندازی توکن متامسک و ایردراپ آن در برنامه آنها قرار گرفته است. وی افزود توکن این کیف پول قطعا دارای کاربردهای جذابی خواهد بود.

متامسک یکی از محبوب ترین کیف پول ها بر بستر اتریوم است که به صورت یک افزونه مرورگر وب طراحی شده است و در حال حاضر با توجه به کاربردهای زیاد حدود 10 میلیون کاربر ماهیانه دارد.

کاربردهای کیف پول متامسک:

با نصب و راه اندازی کیف پول متامسک می توانید عملیات ذخیره سازی، ارسال و دریافت اتریوم را به انجام رسانید. قابلیت های اضافی کیف پول متامسک عبارتند از:

  • واریز و برداشت و انجام معاملات بین آدرس های استاندارد اتریوم.
  • امکان پرداخت هزینه ها و کارمزدهای معاملات برنامه های غیر متمرکز یا DApp که از آن جمله می توان به بازی ها، برنامه های شرط بندی، برنامه های مالی غیر متمرکز یا DeFi، و صرافی های آنلاین غیرمتمرکز اشاره نمود.
  • توکن ها را به طور مستقیم از دسکتاپ یا کیف پول موبایل نقل و انتقال دهید. ویژگی Swaps ترکیبی از داده های جمع آوری مبادلات غیرمتمرکز، maker های بازار و DEX است تا اطمینان حاصل شود که بهترین قیمت را با کمترین کارمزد شبکه دریافت می کنید.
  • نگهداری اتریوم و انواع توکن های شبکه اتریوم تحت استاندارد ERC-20.
  • ذخیره توکن های غیر مثلی (NFT).
  • امکان ایجاد اتصال و ارتباط با ولت های سخت افزاری Ledger و Trezor.

در مورد نحوه ایردراپ توکن متامسک اطلاعاتی در دست نیست ولی به احتمال خیلی زیاد به کسانی که در قسمت swap این ولت تراکنش زده باشند، ایردراپ تعلق میگیرد. با توجه به اینکه متامسک در حال حاضر، تنها کیف پول بر بستر اتریوم است که به صورت افزونه مرورگر وب طراحی شده است و کاربردهای فراوانی دارد قطعاً توکن این کیف پول ارزشمند خواهد شد.

اشتراک گذاری در:
منبع خبر: Crypto Briefing

برچسب های خبر:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب مرتبط