وارد شوید

سوالی دارید؟

برای اطلاع از تخفیف دوره ها ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

blogImage
تریدسرا
22 تیر 1400

همه چیز در مورد نقشه بازار ارز دیجیتال

0

نقشه بازار ارز دیجیتال یا نقشه بازار کریپتو کارنسی برای افرادی که تمایل به ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را دارند و یا در این زمینه فعالیت می کنند، یک دید کلی می دهد که وضعیت نقشه قیمت ارز دیجیتال در روز چه شرایطی داشته و میزان خرید و فروش در نقشه انلاین ارز دیجیتال به چه صورت انجام شده است.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال در سایت های مختلف نمای کلی ارزهای دیجیتال را با شکل ها و شمایل متفاوتی تعریف و تبیین کرده اند که در زیر بصورت جامع آن سایت ها را معرفی و نقشه ی راه ارز دیجیتال را در آنها را قرار داده ایم تا بدون نیاز به جابجایی در بین سایت های مختلف، بتوانید از منظر های مختلف نقشه بازار روز ارز دیجیتال را ملاحظه نمایید.

نقشه بازار ارز دیجیتال در کوین 360 – Coin360

سایت کوین 360 – coin360 یکی از کاملترین و مرجعی برای تحلیل حوزه ارزهای دیجیتال می باشد که تحلیل گران حرفه ای از آن بعنوان مرجعی برای روند صعود و نزول ارزهای دیجیتال بهره مند می شوند.

کوین 360 چیست؟

COIN360 یک پلتفرم جمع کننده داده های زنده رمزارزها و صرافی هاست. هدف این سایت ارائه اطلاعات حیاتی بازار به روشی جذاب و بصری است. این که آیا شما یک تریدر حرفه ای یا تازه کار هستید ، دارای بیزینس بلاکچینی ، یا فقط محقق ارزهای دیجیتال هستید، کوین 360 ابزارهای ضروری را برای ماندن در کوچکترین حرکات بازار رمز ارزها ارائه می دهد.

کوین 360 به طور مداوم هم پلتفرم و هم خود را بهبود می بخشد تا بتواند بهترین ابزار برای نظارت بر بازار رمزارزها را برای شما به ارمغان بیاورد. با هدف نمایش چیزهای پیچیده به روشی ساده و در عین حال جامع ، کوین360 تلاش می کند تا اطلاعات و کاربران را به هم نزدیک کند.

نقشه بازار ارز دیجیتال در تریدینگ ویو

سایت تریدینگ ویو Trading View یکی از بهترین سایت ها و یک ابزار عالی و کاملا حرفه ای می باشد که تحت وب و کاملا رایگان است . ابزارهایی که سایت تریدینگ ویوو در اختیار شما قرار میدهد خیلی فراتر از انتظار شماست و بسیار پیشرفته تر از ابزارهای موجود در متاتریدر و سایر برنامه های مشابه است.

این سایت همه ی درصدهای لازم را بصورت آنلاین محاسبه می کند و شما فقط کافیست بر روی نقاط مورد نظر کلیک کنید. برای موج شماری و برچسب گذاری ابزارهای خوبی در اختیار شما قرار میدهد همچنین برای فیبوناچی، انواع چنگال با تنظیمات مختلف، خطوط روند و کانالها و حتی محاسبات شماتیک حد سود به حد ضرر و … همه ی جفت ارزها و فلزات و شاخص ها و سهام های شرکت های امریکایی در این سامانه ی تحلیلی وجود دارند. برای استفاده از این سایت کافیست ثبت نام کنید و از تحلیل آنلاین لذت ببرید.

 

اشتراک گذاری در:

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیگر مطالب مرتبط